Sunday, April 10, 2011

Noen som har CANAL+?

Altså, noen som jeg kjenner? Jeg har det nemlig ikke. Har ikke den helt store trangen til å betale masse spenn for å få det heller. Allerede som det er nå har jeg jo en hel bråte med kanaler som jeg aldri ser på og som jeg kunne ha klart meg godt uten. Alle disse Canal+-kanalene viser sikkert en del morsomme ting de, for all del, jeg har ikke noe imot dem i utgangspunktet, men jeg føler egentlig at jeg ser for mye på TV som det er. Og så himla spennende er det ikke det de viser. OK, jeg kunne godt tenkt meg å se andre sesongen av V. Men jeg kan fint leve uten til den kommer på DVD. Jeg kommer uansett til å kjøpe den da. Men.

Noe jeg dessverre kommer til å slite noe veldig veldig veldig mye med er å vite at Game of Thrones begynner der den 4. mai, og ikke kunne se på den. Argh. Så er det noen jeg kjenner som har Canal+ - tror det er den kanalen som heter Canal+Series - så har dere en mulighet til å gjøre meg avsindig superglad ... ;-)

Ja, jeg kommer selvfølgelig til å kjøpe den også når sjansen byr seg. ;-) Men da må jeg jo vente ... !! Så det kommer til å bli lidelsesfullt. Jeg er også selvsagt klar over at det er en mulighet for å serien kommer til å suge rør. Hvis noen som leser dette har lest noe av Terry Goodkind og så sett Legend of the Seeker, så deler de helt sikkert bekymringene mine. (Med dette mener jeg selvfølgelig ikke å indikere at bøkene til Goodkind ikke suger rør.) Men jeg tror faktisk at det kommer til å bli bra. Se på traileren. Det ser veldig bra ut. Argh, jeg kan ikke se på det, jeg kan ikke vente ... !!



Fullskjerm her.

5 comments:

RHJ said...

Hva med å laste ned via f.eks. http://www.bittorrent.com/? :-)

KAS said...

Skulle til å si det samme. Internettbasert piratvirksomhet er din venn. trilltrall skal i alle fall få laste det ned til meg ;-) Canal+ kan brenne :-)

Leisha Camden said...

Der har du en tanke: trilltrall er jo min venn ... !! ;-) Nå fikk jeg forøvrig plutselig en idé her. Hmmm ...

KAS said...

En idé sier du? Interessant... Eller skummelt? ;-)

trilltrall said...

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Game_of_Thrones_episodes

Vi gleder oss!! Ser ut som den skal vises hver søndag i statene! Skal se etter den på bittorrent!