Sunday, August 24, 2008

Beste debattinnlegg EVER!!!!! :-D

Som mange vel har fått med seg, om de vil eller ei, har Barack Obama valgt Joe Biden til sin visepresidentkandidat. Jeg skulle ønske det interesserte meg, men jeg er så drittlei av dette valget nå at jeg ikke orker å engasjere meg. Nok om det. Dagbla' på nett la selvfølgelig ut en artikkel om saken og åpnet den for debatt. Denne har ikke blitt så hektisk som man kanskje skulle ha ventet. Det har muligens noe med været å gjøre. Men det skyldes nok også, meget mulig, at debatten ble åpnet med et innlegg som, kort sagt, sier alt. En som kaller seg 'Bender' har skrevet det. Vanvittig bra. Har man lest noen debatter på Dagbla' på nett - fulgt med en stund :-) - så kjenner man seg 100% igjen i dette. Asså lissom - det er sånn det ER. :-o

Overskrift: 'Here we go again'. Tatt SÅ på kornet. :-D

Ja USA, Bush, Obama, Osama, muslimer, muhammedanere, FRP, Siv, vi har det så forferdelig her i landet, bensinpriser, Rødgrønne, Jensemann, The Bilderberg Group, NWO, 9/11, aluminumshatt, verden går under!
Sånn!

Mr Bender, jeg bøyer meg i støvet.

Jeg linker ikke til artikkelen med sånn Twingly-ting. Men det er mulig at det kommer til å skje automatisk. Bare så det er sagt, i så fall: jeg vet at denne posten ikke har noenting overhodet å gjøre med selve artikkelen. Få linken slettet den som vil, klag i vei. :-)

No comments: